Op de bench - werkgeversreview .NET Developer bij Inetum

2,0
25 dec 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Je krijgt een goed loon

Minpunten

- van de 3 maanden dat ik daar gewerkt heb, heb ik 2 maanden op de bench gezeten - als webdeveloper moest ik support verlenen in autogarages - verplicht van Hasselt naar Gent om op de bench te zitten - er wordt gepusht te nemen wat je maar kan krijgen - teamleider laat te wensen over en reageert gefrustreerd - 1 manager luistert terwijl een andere niet

Ontdek andere reviews over Inetum

5,0
3 nov 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Nice people Good atmosphere Nice projects

Minpunten

There is no free coffee

3,0
3 apr 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Large bussiness with múltiple clients

Minpunten

Low level management in Portugal

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle