Friendly working Environment - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Innopharma

5,0
30 mei 2013
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Management is always looking for ways to get employees involved and reward employees who work hard. There are always exciting things going on. There is a good work culture here, and definitely a lot of room for learning opportunities and upward mobility.

Minpunten

Company is still relatively new. Benefits package can be improved upon.

Ontdek andere reviews over Innopharma

5,0
17 sep 2014
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Amicable atmosphere work life balance good perks

Minpunten

None wonderful atmosphere no stress

2,0
3 apr 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great management , great team and very collaborative environment

Minpunten

Vision is bleak and not great ELT

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle