2,0
3 apr 2025
Anonieme werknemer
Huidige werknemer, meer dan 5 jaar
Plano, TX
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
The pay is ok as are the benefits
Minpunten
Toxic environment. It’s a revolving door of people. Employee morale is down and continues to get worse annually. Management out of touch with employees. It will not get better, don’t listen to the empty promises.