Vriendelijke, familiale sfeer. Het management ondersteunt de werknemers zeer, vooral als er gezondheidsproblemen in het gezin aan de orde komen. Laag verloop...werknemers blijven vele jaren. Over het algemeen een leuke, aangename plek om te werken.
Minpunten
Werknemers vragen zich af wat er met het bedrijf gebeurt als de eigenaren/oprichters met pensioen gaan.