Stable, but toxic - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Intermountain Gas

2,0
18 feb 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

A great company to work for in theory. Stable, consistent and great benefits. Depending on which office/department you end up in, you might get lucky to be amongst some good people.

Minpunten

Horrific office politics, gaslighting and manipulative management. Formal complaints go unheard and advancement is only possible if you play into the gossip and trash talking. Pay is mediocre and growth is slow. The phrase “good old boys club” is frequent in use and in practice.

Ontdek andere reviews over Intermountain Gas

5,0
29 nov 2023
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

educational, customer service, employee oriented

Minpunten

downsides related to a large, public-traded company

4,0
30 aug 2024
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

great safety culture and team members

Minpunten

I my time working there.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle