Don't work here. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij International Rectifier

1,0
5 aug 2014
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Honestly, the only pro is the free hot chocolate.

Minpunten

The managers are terrible humans and don't care about the quality of the work as long as they make their numbers, therefor hiring temps constantly and letting them go. No chance of growth within the company. If you're not constantly kissing someone's butt you're put on a naughty list and treated poorly.

Ontdek andere reviews over International Rectifier

5,0
27 jul 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Advancement possibilities and good pay

Minpunten

Long hours and no holiday pay

3,0
5 jun 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

easy work and easy payroll system

Minpunten

bad management and bad people

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle