Echt een leuke ervaring! Mijn baas en manager waren zo aardig voor me! Zelfs de collega's zouden me altijd helpen! - werkgeversreview verkoopster bij Intersport

5,0
3 dec 2020
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Een werk waar ik ervaring mee had als atleet.

Minpunten

Vanwege de Covid-19-situatie kon het bedrijf me niet opnieuw contracteren!

Ontdek andere reviews over Intersport

5,0
3 jul 2020
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Ondersteunend, samenwerkend, uitdagend werk, geweldige mensen!

Minpunten

Niets, behalve dat het een geweldige plek is om te werken!

1
4,0
12 sep 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Prettige werkomgeving en vriendelijke mensen

Minpunten

Betaling was niet zo goed

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle