Very pleasant and relaxed atmosphere. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Intrafinity

4,0
13 okt 2011
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

-Management is very respectful of employees -Office located in downtown Toronto which is very convenient -Workload is very reasonable -Ability to give input

Minpunten

-Salary is okay but could be more attractive -Lots of overtime when projects are nearing completion -Amount of overtime can be hard to predict

Ontdek andere reviews over Intrafinity

2,0
31 mrt 2014
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Geen vast werkrooster (min. 7,5 uur per dag) - Geweldig personeel/team - Het overgrote deel van het management is behulpzaam als het gaat om zorgen die je hebt - Als je meer verantwoordelijkheid wil dan krijg je dat meestal - Als je een andere rol binnen het bedrijf wilt vervullen kan dat meestal (als je voldoet aan de vereisten)

Minpunten

- Afhankelijk van je rapportagelijnen, kan het zo zijn dat je je manager nooit te spreken krijgt waardoor problemen langere tijd onopgelost blijven - Je kunt lange dagen maken, verschillend rollen invullen en 150% geven, maar bij je jaarlijkse beoordeling zal je maar 3-4% omhoog gaan in salaris (tenzij je een developer bent) - Zelfs met een loonsverhoging van 3%-4%, verdien je waarschijnlijk minder dan marktconform - De developers worden duidelijk beter behandeld dan het administratieve personeel - Misleidende functietitels (je wordt ingehuurd als junior en doet het werk van een senior, terwijl je een juniorsalaris krijgt) - Geen heldere functieomschrijvingen - Geen baanzekerheid, ongeacht je prestaties

2
2,0
19 apr 2012
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

* The office is right downtown by the eaton centre. * Some people there are really nice and friendly.

Minpunten

* Lot of unpaid overtime * Sometimes asked to work on weekends or pull one-nighters to finish projects (!) * Employees are tricked in working more as the boss sometimes creates fake deadlines to increase productivity * Old technologies and a lot of bureaucracy to get anything done. * Very low salaries

2
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle