Some positives, mostly negatives - werkgeversreview Web and Graphic Designer bij Intrafinity

1,0
24 mei 2015
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Flexible hours (min 7.5 hours/37.5 hrs per week) - Variety of snacks available in the kitchen to all staff. - Most employees are easy to get along with. - Fun work, for the most part. - Great entry level position - gained a lot of experience right out of school.

Minpunten

- Inconsistent management between departments. Some department leads let some things slide, while others are much too overbearing. Some are very distant, while others are too involved. - Inconsiderate management (moving the office around the downtown core, or even out of it - making it difficult for those who commute by GO train to get to/from work) - Management is favourable toward certain employees (preferential treatment is very obvious). - Poor treatment and acknowledgement of employees. No "thank you's" where deserved. - High turnover rate among employees that is seemingly dismissed among management. Perhaps try to find out why people keep leaving, and it's not uncommon for employees to stay for approximately a year. - There is a severe lack of CLEAR policies (sick days, vacation days) or policies at all (bereavement). Any policies in place aren't necessarily followed strictly. - The company is heavily relied upon the honour system for employee time which works in most cases, but allows for people to take advantage of the situation.

Ontdek andere reviews over Intrafinity

2,0
31 mrt 2014
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Geen vast werkrooster (min. 7,5 uur per dag) - Geweldig personeel/team - Het overgrote deel van het management is behulpzaam als het gaat om zorgen die je hebt - Als je meer verantwoordelijkheid wil dan krijg je dat meestal - Als je een andere rol binnen het bedrijf wilt vervullen kan dat meestal (als je voldoet aan de vereisten)

Minpunten

- Afhankelijk van je rapportagelijnen, kan het zo zijn dat je je manager nooit te spreken krijgt waardoor problemen langere tijd onopgelost blijven - Je kunt lange dagen maken, verschillend rollen invullen en 150% geven, maar bij je jaarlijkse beoordeling zal je maar 3-4% omhoog gaan in salaris (tenzij je een developer bent) - Zelfs met een loonsverhoging van 3%-4%, verdien je waarschijnlijk minder dan marktconform - De developers worden duidelijk beter behandeld dan het administratieve personeel - Misleidende functietitels (je wordt ingehuurd als junior en doet het werk van een senior, terwijl je een juniorsalaris krijgt) - Geen heldere functieomschrijvingen - Geen baanzekerheid, ongeacht je prestaties

2
2,0
19 apr 2012
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

* The office is right downtown by the eaton centre. * Some people there are really nice and friendly.

Minpunten

* Lot of unpaid overtime * Sometimes asked to work on weekends or pull one-nighters to finish projects (!) * Employees are tricked in working more as the boss sometimes creates fake deadlines to increase productivity * Old technologies and a lot of bureaucracy to get anything done. * Very low salaries

2
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle