Always changing - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Invesco

2,0
9 mrt 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Used to be a good place to work but not anymore.

Minpunten

Way too many changes and u-turns. Every 6 months a new leader comes in with their entourage and starts making changes without understanding the ground reality. They burn their fingers and then another leader comes in…repeat.

Ontdek andere reviews over Invesco

5,0
2 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Tons of transaction volume and opportunity to see deal flow.

Minpunten

None to speak of really

3,0
12 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It depends on the group you're in. Nice office....

Minpunten

Zero expense policy usage. Laid off half the floor recently.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle