Pluspunten
- Gratis swag en de shows kunnen niet worden overtroffen. Tal van geweldige artiesten en veel coole shows. - Je ontmoet een aantal geweldige en interessante mensen. Het merendeel van de mensen, die hier werken zijn erg cool en werken erg hard. De meesten werken op plaatsen zoals deze, omdat ze er altijd van hebben gedroomd om in de muziekwereld te werken. Ze zijn blij om er te zijn.
Minpunten
- De uren zijn lang. De diners en shows zijn leuk, maar ze zijn wel verplicht. Geweldig als je jong bent, vol energie en zonder verplichtingen. Daarna is het een broedplaats voor volwassen kinderen. Dat kan teveel zijn om mee om te gaan. - Het loon is verschrikkelijk. Als je erachter kunt komen hoe je een tijdje in Manhattan van 30.000 per jaar kunt leven om een droom te verwezenlijken, doe het dan. Als je rekeningen hebt, dan ben je de pineut. - De promotie naar andere posities is zeer oneerlijk. Het is meer vriendjespolitiek dan het zou moeten zijn en heeft weinig te maken met loyaliteit naar het bedrijf of werkproductie. Leidinggevenden zullen zo ver gaan dat ze liegen tegen de topmanagers en beweren dat intern niemand geïnteresseerd is in een baan. Je bent hier een favoriet of er is geen groei.