Horrible, horrible, horrible! - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Jacobs

1,0
7 dec 2011
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Some nice colleagues and thats about it.

Minpunten

Incompetent management who doesn't give a crap. No communication. This company is a joke, they treat their employees like dirt. No advancement, no raises, no training.

Ontdek andere reviews over Jacobs

5,0
14 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Professional high end services company

Minpunten

No bonuses and rewards for above & beyond achievements

5,0
24 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great company, great culture, love it here

Minpunten

None to share, it’s great

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle