Pluspunten
Geweldig product, geweldig bedrijf met een positieve reputatie. In staat om zelfstandig te werken terwijl je nog steeds deel uitmaakt van een team. Zeer flexibel, hoeft geen nachten of weekenden te werken, geeft een fijne balans tussen werk en privé! Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, concurrerende beloning, kansen op groei en vooruitgang. Bijeenkomsten om afdelingen goed te informeren. Het bedrijf biedt geweldige service aan klanten, omringd door positieve, intelligente, hardwerkende mensen die allemaal bereid zijn elkaar te helpen. Leuke cultuur, iedereen is erg respectvol en meestal gemakkelijk in de omgang. Veel extraatjes, zoals gratis lunches, massages en meer. Al met al een geweldig bedrijf en team om deel uit te maken van waar je inspanningen zullen worden erkend en beloond, ik voel me gelukkig dat ik elke dag kom werken op een plek waar ik word behandeld zoals mijn ideeën en het werk dat ik erin stop er toe doet!
Minpunten
Het bedrijf groeit en dingen veranderen voortdurend terwijl ze proberen te verbeteren, dat was helemaal geen probleem voor mij, maar houd er rekening mee als je het niet goed doet met verandering.