Pluspunten
Onze CEO geeft echt om de medewerkers. Er zijn niet alleen extraatjes zoals twee keer per week verzorgde lunches, gratis drankjes en snacks in alle keukens en twee keer per maand massages, maar het bedrijf bevordert ook zelfverbetering. Ze moedigen mensen aan om hun vaardigheden in hun vakgebied op te bouwen, lessen te volgen, te lezen en zich voortdurend te verbeteren. Er is ook een goede balans tussen werk en privé, dus ik heb niet het gevoel dat ik dingen mis met mijn gezin door fulltime te werken. De mensen zijn geweldig om mee samen te werken en we houden echt van wat we doen!
Minpunten
Je moet in staat zijn om langs de stoel van je broek te vliegen, eigenaar te worden en het gewoon te doen. Als bedrijf veranderen en evolueren we constant. Er zijn niet altijd stapsgewijze instructies voor wat u moet doen. Je komt het gewoon uit terwijl je verder gaat. Dit is niet per se een slechte zaak, want ik ben er persoonlijk dol op, alleen niet voor iedereen.