My first job working at KFC and it is a good experience, - werkgeversreview Anonieme werknemer bij KFC

5,0
30 apr 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

I liked the working environment and meeting new people everyday.

Minpunten

Don't like how it is part-time

Ontdek andere reviews over KFC

5,0
17 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good pay and good benefits

Minpunten

no cons really i enjoyed working there

2,0
26 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

none... none... none... none... none...

Minpunten

constant problems from management always having to do lazy co workers jobs because management doesn't change the work environment or try to help them

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle