Terrible - werkgeversreview Anonieme werknemer bij KFC

1,0
30 mei 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

There is nothing good. Your treated like dirt by customers and managers and half the staff can't speak English enough that you can have a conversation

Minpunten

It was all cons. Degrading and so so underpaid its terrible how you are so disposable to the company that you are mis treat and looked down upon

Ontdek andere reviews over KFC

5,0
17 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good pay and good benefits

Minpunten

no cons really i enjoyed working there

5,0
24 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great food to eat when hungry

Minpunten

Food you should not eat if not hungr

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle