Very solid company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij KONE

3,0
23 mei 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

A good company to work for and learn from. It can be a career but also serves as a nice stepping stone as they have very good proceses and products.

Minpunten

Europe clearly runs the show and you will be a cog in the wheel without much say... Lots of reports and very little latitude. Ok if you like that kind of thing

Ontdek andere reviews over KONE

5,0
24 mei 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good company to work well

Minpunten

sometimes the work gets toom much

1,0
18 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Valuable experience, supportive coworkers, decent benefits

Minpunten

Poor communication, inconsistent support, weak leadership, workplace culture concerns

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle