I worked as temporary employee through Kelly Services - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Kelly

4,0
21 feb 2010
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Kelly Services treated me very well. They were super nice and did a great job of figuring out where and in what I field I wanted to be placed. The people in the Baltimore office are great.

Minpunten

It would be excellent if Kelly services offered a more comprehensive benefits plan. I was uninsured during my time with them and lived in fear of getting sick. Also, there is really no possibilities to have paid vacation time.

Ontdek andere reviews over Kelly

5,0
24 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great culture and work life balance

Minpunten

nothing bad to say about this company

5,0
6 jan 2019
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Virtueel, thuiswerkpositie. Het salaris was geweldig, de uren waren geweldig, ze werken met je mee en zijn erg flexibel, kunnen altijd diensten oppakken als je minder dan 40 uur hebt, (je hebt 40 uur ingepland, maar als je een dag die week mist) kun je een andere dienst oppakken van het bord

Minpunten

Ik kan op dit moment geen nadelen bedenken.

231
avatar
Reactie van Kelly
7y
Thank you for taking the time to share your experience and for writing such a detailed review. We appreciate your input and are happy to know that things are going well for you.
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle