Het management is verschrikkelijk. Het maakt gebruik van favorieten. Je rol staat ver van de klant af, maar je werk is gebaseerd op het aantal aanbiedingen dat de klant je kandidaten geeft. Houd er rekening mee dat je om te beginnen al vier stappen van de klant verwijderd bent. Het management geeft alleen om de mensen die je maar wat aansmeren. Als je een "topper" bent, gelden de regels niet voor jou. Als je een gewone werknemer bent, zal het management je het leven zuur maken en je straffen voor het volgen van de regels. We werden letterlijk met ontslag bedreigd als we het bedrijf geen goede beoordeling gaven. HR deed er niets aan toen iemand het meldde. Het salaris is ook erg laag. Lange werktijden. De uren zijn van 8 tot 18 uur. Managers willen dat je teams aan de telefoon hebt en om 22.00 uur telefoontjes aanneemt om "de CA-markt te helpen".