Onrealistische KPI's. Geen jaarlijkse salarisverhogingen. Micromanagement. Ze hebben sinds 2023 zoveel mensen ontslagen en persoonlijk nog niemand in mijn team aangenomen. Dat zorgt voor meer werk voor de recruiters die er nog wel zijn. De bonusstructuur is ook verschrikkelijk. Ik heb er niet eens aan gedacht dat het zou bijdragen aan mijn jaarsalaris. Ze vinden om de paar maanden wel weer iets om over te klagen. Bovendien is dit een slecht bedrijf.