Leiderschap kan net zo goed in de wolken zitten, geen idee wat er dagelijks gebeurt behalve rapporteren. "Verandering is de enige constante" - niet alle verandering is goed. Teams samenvoegen zonder enige kennisgeving of mening van de respectievelijke teams, halfbakken en gecompliceerde 'oplossingen' uitrollen, pingpongen tussen strategieën. Op afstand, op kantoor, hybride - blijkt op afstand te zijn, kantoorlocaties sluiten, teams samenvoegen die elkaar nooit hebben ontmoet, nieuwe klanten en processen zonder enige begeleiding van leiderschap Het is elke dag hetzelfde, er is geen missie, waarden of altruïsme. Sluit gewoon deals en krijg dan te horen dat je meer moet doen. Wat dacht je van een vergadering elke ochtend waarin je de cijfers rapporteert die je de dag ervoor hebt gedaan, maar het systeem ze automatisch bijhoudt. Maar je moet rond de 70 mensen op een videogesprek om alleen maar KPI's opnieuw te documenteren. Doe je graag 'power hour' of 'gauntlets' om de productiviteit te stimuleren en te verhogen, zelfs als het je workflow voor de volgende dag / week in de war brengt?