*De onzekerheid en dubbelzinnigheid en gewoonweg de duistere praktijken rondom gedwongen onbetaald verlof die nu minstens elk kwartaal plaatsvinden - houd er rekening mee dat je maar 45-48 weken per jaar kunt werken en neem dat mee in je salarisonderhandelingen *Behandeld worden als een tweederangsburger vergeleken met de werknemers van het moederbedrijf waarmee je dagelijks samenwerkt - ik heb het over weggestuurd worden van pizzaparty's en niet in staat zijn om de sportschool op het werk te gebruiken *Zeer lage moraal de laatste tijd *Weten dat de krankzinnige toeslag die ze in rekening brengen voor je arbeid naar aandeelhouders gaat in plaats van naar jouw zak