Pluspunten
Ik heb het voorrecht gehad om 9 jaar bij Kforce te werken en ik kan met zekerheid zeggen dat dit bedrijf een geweldige plek is geweest om mijn carrière te laten groeien. Kforce geeft echt prioriteit aan zijn medewerkers en creëert een omgeving waarin hard werken wordt erkend en beloond. Of het nu gaat om concurrerende compensatie, erkenningsprogramma's of duidelijke paden voor promotie, Kforce gaat consequent verder dan nodig is om zijn mensen te ondersteunen. De focus van het bedrijf op opwaartse mobiliteit is een van de opvallende kenmerken. Er zijn tal van mogelijkheden voor groei en carrièreontwikkeling en het is ongelooflijk motiverend om te zien dat veel medewerkers zijn doorgegroeid naar leiderschapsrollen. Het is duidelijk dat Kforce zijn talent waardeert en koestert door consequent promotie te maken binnen het bedrijf. Een van de dingen die ik het meest waardeer, is de regelmatige blootstelling aan C-level executives. Het is zeldzaam om te werken voor een beursgenoteerd bedrijf dat de unieke kans biedt om rechtstreeks te communiceren met senior leiderschap, inzicht te bieden in de bedrijfsstrategie en hoe beslissingen op het hoogste niveau worden genomen. Het is een verfrissende en inspirerende ervaring die Kforce onderscheidt van andere bedrijven in de branche.
Minpunten
Geen. Werving via een bureau kost tijd en hard werk voor succes op de lange termijn. Wees realistisch over dat als je succesvol wilt zijn.