Pluspunten
Een fantastische bedrijfscultuur. Ik voel me erkend en gewaardeerd voor mijn werk. Ik heb het gevoel dat ik zelfstandig kan werken en indien nodig contact kan opnemen met de leidinggevende. De werk-privébalans is ideaal. Er wordt van je verwacht dat je hard werkt, maar je wordt ook aangemoedigd om tijd voor jezelf en je gezin te maken. Mensen werken hier graag en dat is duidelijk te zien aan het aantal medewerkers met een lange staat van dienst. Als je de kans krijgt om deel uit te maken van dit team en deze cultuur, zeg dan JA!
Minpunten
Er is geen perfecte plek en sommige processen en procedures zijn verouderd. Ze worden echter voortdurend overwogen en verbeterd. Dingen kunnen wat langer duren, maar dat betekent niet dat er niet aan gewerkt wordt.