Pluspunten
Ik heb een aantal zeer goede vriendschappen opgebouwd bij deze baan. Het geld is oké als je op de middelbare school of de universiteit zit. Meestal vraagt de baan niet veel van je. Het management is vriendelijk en zal zich inzetten om met je schema's te werken.
Minpunten
Corporate communiceert niet of verzendt het product niet tijdig. Verwacht je kapot te werken voor dagen wanneer ze een 300 + doos binnen zenden. Corporate verschijnt ongeorganiseerd in de winkels als . Ze geven helemaal niet om je winkelbehoeften, alleen maar om het verdienen van geld. Het maakt niet uit hoe hard je werkt, rond een verkoop of vakantie, er is NOOIT genoeg tijd om je voor te bereiden op een verkoop. OH en ze houden ervan om de dag voor een verkoop af te wijken. Wat onlogisch is als je maar 2 mensen hebt die sluiten.