uugghhhhhh - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Kmart

2,0
28 sep 2012
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Their was some nice people that worked their.

Minpunten

As big as that company is you only get 7.25/hr thats so sad and they want you to work like a dog

Ontdek andere reviews over Kmart

5,0
24 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

great hours, nice people, easy work

Minpunten

there is nothing really bad outside of the weather

5,0
28 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Everything was a pro. That place was awesome to work for!

Minpunten

The only con is that is no longer a store in our community. Sadly, it went out of business.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle