Was a good to me - werkgeversreview Anonieme werknemer bij LearningStation

3,0
7 okt 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

I loved my time there. The team I worked with was by far my favorite team to work with.

Minpunten

I just didn't agree with some business decisions, in the end.

Ontdek andere reviews over LearningStation

3,0
10 jan 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great ideas and technology that could have changed education.

Minpunten

No follow through from Executives to make things happen

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle