4 jan 2021
Reactie van LemonOne
5yBeste oud-collega, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd voor zo'n gedetailleerde recensie - we stellen het erg op prijs. Het spijt ons te horen dat je zo'n negatieve indruk van ons hebt gekregen en je niet op je gemak voelde bij LemonOne. Wij zijn het volledig met u eens, dat onze medewerkers het meest waardevolle bezit zijn! Daarom stellen we de impact die elk individu creëert zeer op prijs, ongeacht de positie. Wij hechten veel belang aan het stellen van vertrouwen in onze medewerkers door iedereen de kans te geven om in een vroeg stadium verantwoordelijkheid te nemen en mee te werken aan de ontwikkeling van het bedrijf. We zijn een grote fan van vertrouwensrelaties gebaseerd op empowerment en persoonlijke groei en het creëren van een werksfeer waarin onze medewerkers zich thuis voelen. Daarom geven we de voorkeur aan immateriële zaken, zoals regelmatige teamevenementen, boven materiële zaken. We zullen uw suggesties met betrekking tot verdere voordelen echter in gedachten houden. Het spijt ons te horen dat u dit niet heeft meegemaakt. Door onze groei en snelle ontwikkeling veranderen onze structuren en processen snel en is het voor elke medewerker belangrijk om het bedrijf actief naar het optimale te leiden. Het verkoopteam draagt onder meer actief bij aan onze groei, daarom is het voor ons bijzonder belangrijk dat de commissiemodellen eerlijk zijn. Bedankt voor het ter sprake brengen van dit punt. We zullen het zeker nog een keer bekijken om er zeker van te zijn dat geen van onze teamleden dit gevoel heeft. Nogmaals, het spijt ons dat u het op deze manier heeft ervaren. We hopen dat we u meer inzicht hebben kunnen geven. Desalniettemin stellen we het altijd op prijs om alle resterende open vragen te beantwoorden. Neem gerust contact met ons op via mail (hr@lemonone.com) of telefoon. En natuurlijk hopen we je weer te zien op een van onze teamevenementen op ons terras zodra we deze eindelijk weer kunnen hebben na de huidige pandemie. We wensen je professioneel en persoonlijk het allerbeste en hopen je snel weer te zien. Beste, Kaja