3,0
20 okt 2013
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer, meer dan 10 jaar
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Was a good place to work for the most part. Worked in great departments with good people. At the end management was questionable.
Minpunten
If you are not in HO chances for advancement are little to none.