Dit zeg ik strikt als verkoper, maar Lucid toont geen grote waardering voor de verkoopafdeling. Het salaris ligt ver onder de marktnorm. Productteams luisteren niet naar wat verkoop nodig heeft. Marketinginspanningen zijn ondermaats. Lucid is erg zuinig met hun uitgaven, maar dat gezegd hebbende, als ze wel geld uitgeven, lijkt het meestal een enorme verspilling. De bedrijfsfeesten zijn saai, de geschenken die ze aan de medewerkers geven zijn nutteloos. Ze geven onze klanten veel meer geschenken dan ons. Ik weet dat dat kieskeurig klinkt, maar soms is het leuk om iets speciaals van het bedrijf te krijgen waarmee ze hun waardering tonen. Ik werk al bijna twee jaar bij Lucid, en ik ben nog nooit echt blij geweest met de cadeaus die ik heb gekregen. Als je cadeautjes produceert en uitdeelt die niemand gebruikt, is dat één grote verspilling. Als je een feestje geeft op een ondermaatse locatie zonder enige muziek of vermaak, is dat een grote verspilling. Wanneer je een SKO in een evenementenhal houdt en iedereen van de verkoopafdeling een shirt geeft, dan voelen we ons ondergewaardeerd. Kom op... jullie kunnen veel beter... Ik ben naar Glassdoor gekomen om dit te delen, omdat ik weet dat ik deze gevoelens niet met het management kan delen, en ik denk ook niet dat het ze iets kan schelen. Ik vind Lucid een leuke werkplek vanwege de mensen, ik ben een topspeler binnen mijn team. Zodra de mensen in mijn team vertrekken of ik ergens anders een beter aanbod krijg, grijp ik iedere kans aan.