Pluspunten
Geweldige teamsfeer (mentaliteit we zitten samen in deze ellende...laten we elkaar helpen) Zeer competente collega's (hoewel steeds meer het bedrijf verlaten) Goed bedrijf om bij te horen Bovengemiddeld salaris
Minpunten
Moraal van het bedrijf is erg laag en algehele sfeer is negatief CEO en senior management verpesten het bedrijf CEO heeft alleen managementboeken uit de jaren 80 gelezen en gebruikt deze nog steeds. Regeren door angst... Medewerkers en het management zijn bang voor de CEO en daarom contraproductief en nemen commercieel verkeerde beslissingen nemen. Werknemers in het bedrijf hebben het opgegeven en maken zich niet meer druk. Bedrijfswijzigingen zijn alleen ten gunste van een bepaalde groep. Banen worden verplaatst en werknemers moeten op hun eigen baan solliciteren, die in de tussentijd gedegradeerd wordt en een lager salarisniveau krijgt. Dit bedrijf en vooral de CEO/senior management gedraagt zich zeer onethisch. Geen vertrouwen meer in de medewerkers van het senior management. Geen respect voor medewerkers en klanten van senior management. Zij geven alleen om hun eigen compensatie en hoe goed ze zijn in het verlagen van kosten.