Onrealistische verwachtingen - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Mango

1,0
12 feb 2019
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Goede progressie binnen het bedrijf, gemakkelijk promotie te maken.

Minpunten

Geen balans tussen werk en privé, Voortdurend gecontacteerd op vrije dagen en vrije avonden, Slecht hoger management, geen waardering voor het harde werk dat je doet en de extra onbetaalde uren die je erin steekt, Geen loonsverhogingssysteem, enorme werkdruk met weinig tijd, weinig personeel en geen ondersteuning, moeilijk gemotiveerd te blijven met de werkomstandigheden. Hoge stresssfeer te allen tijde. Onrealistische verwachtingen. Heel weinig communicatie. Enorm constant personeelsverloop vanwege alle bovengenoemde redenen.

Ontdek andere reviews over Mango

5,0
8 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Culture and work life balance

Minpunten

At the time was not fully established

4,0
21 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

easy job, good dental, flexible, good team

Minpunten

won’t accept part time key holders, POS system is a dinosaur

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle