Milieu - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Mango

2,0
7 mei 2019
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Veel mogelijkheden om door te groeien naar management.

Minpunten

De uren die ze je geven om te werken zijn niet sociaal vriendelijk. Maar je moet bereid zijn om alle uren te werken die ze je geven, anders willen ze niet dat je deel uitmaakt van het team. Het is niet studentvriendelijk.

Ontdek andere reviews over Mango

5,0
8 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Culture and work life balance

Minpunten

At the time was not fully established

4,0
21 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

easy job, good dental, flexible, good team

Minpunten

won’t accept part time key holders, POS system is a dinosaur

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle