Very good company but bad paid - werkgeversreview Public Relations Specialist bij Mango

4,0
5 sep 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

I love working in Mango. The communications team is great. My PR colleagues are my friends.

Minpunten

But I’m not very well paid. It’s because I’m the youngest of my team, even though we all do the same task. I know that there are people +30 y.o. That earn 50K€.

Ontdek andere reviews over Mango

5,0
8 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Culture and work life balance

Minpunten

At the time was not fully established

4,0
21 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

easy job, good dental, flexible, good team

Minpunten

won’t accept part time key holders, POS system is a dinosaur

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle