Worst job ever - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Marcomit

1,0
2 nov 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The colleagues were nice, lots of parking space.

Minpunten

CEO is the worst person I've ever met, very disorganized, doesn't take responsibility for her mistakes and blames her workers for everything. Sets up meetings and doesn't show up. Acts illegally in regards to her workers' rights.

Ontdek andere reviews over Marcomit

1,0
1 aug 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good vibes with co workers

Minpunten

CEO is horrible, disorganized, and never pays on time

1
2,0
22 jul 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good vibes at the studio, supportive co-workers, real team work flexible hours and good place for parents

Minpunten

CEO is messy, impulsive and toxic. Low hybrid options and no respect for sick/days off.

2
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle