3,0
20 aug 2020
Anonieme werknemer
Huidige werknemer, meer dan 5 jaar
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
They do pay well for the area.
Minpunten
People just aren’t very nice. They try to sell you when you get hired that it’s a caring great place to work but people are just rude. No positivity or courtesy between departments.