Manager - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Metro

2,0
19 dec 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great people to work with in the trenches. Decent salary for work product and job titles.

Minpunten

Lousy upper management. Don't ever have a chronic illness, somehow all those that did, ended up with jobs that were "redundant". Expected to work 50-60 hours a week if mid management. No OT for that group. Too low for bonus structure, but too high to be allowed OT.

Ontdek andere reviews over Metro

5,0
4 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Hours were always available, multiple shifts and locations, shift bonuses if you complete the requirements, in house school

Minpunten

None I enjoyed it here

5,0
13 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good team and bosses with great teamwork

Minpunten

Too much-loved and too little mess

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle