Pay is OK - werkgeversreview IT Specialist bij Micro-Mode

4,0
30 jul 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The work environment is relaxed. There is no micromanaging which means I can breath.

Minpunten

I don't really have any cons about the place except that parking can get terrible if you arrive to work past 6am.

Ontdek andere reviews over Micro-Mode

5,0
30 sep 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It was a very Friendly Environment

Minpunten

They did a good job, so noen

5,0
15 jan 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Can learn a lot if you have the aptitude.

Minpunten

No cons to think of

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle