Horrible Company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Midas

1,0
11 jul 2018
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

NONE, ZERO, would not recommend to worst enemy

Minpunten

Unethical, rip offs, over charging, treat employees like crap when they are confronted with issues. Ownership and senior management is a joke. Building and facilities in horrid conditions yet wont spend a penny to repair.

Ontdek andere reviews over Midas

5,0
18 jun 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good pay, good co workers

Minpunten

Benefits, scheduling, difficulty with getting time off

3,0
16 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It was a decent paycheck

Minpunten

Long shifts, toxic customers, lack of support and staffing

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle