Friendly - werkgeversreview Anonieme werknemer bij NASA

4,0
1 dec 2013
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

People who I work with are very friendly and very smart. As an intern I feel like I learned a lot.

Minpunten

It does feel a little unorganized. Sometimes the office is very slow and I feel like I am not given a lot of work to do, so it can be a little boring sometimes.

Ontdek andere reviews over NASA

5,0
21 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

thanks for providing opportunity at NASA.

Minpunten

co-worker is very kind and genius than C level

5,0
19 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Incredible WLB, impactful work, sense of pride when talking about what you do.

Minpunten

Have to work with legacy codebases often (like Fortran).

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle