Ok but not great - werkgeversreview Anonieme werknemer bij ND Graphics

3,0
7 okt 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great Staff to work with

Minpunten

management is outdated and slow to make decisions for such a small/mid sized oganization limited growth opportunity

Ontdek andere reviews over ND Graphics

1,0
5 okt 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Next to Ikea but thats about it

Minpunten

Cliquey employees but customer service and warehouse are very nice.

5,0
5 apr 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great people & culture, Professional development opportunities. Continuously adopting technologies. Updated and unique office space with games room. Great management team. Events and lunches held throughout the year. Good work/life balance.

Minpunten

No negative comments - Great overall experience.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle