Worst company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij NO Uniform

1,0
6 okt 2023
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

There are no pros at all.

Minpunten

Completely toxic work environment Director has absolutely no respect for staff and treats people like trash. Avoid at all costs. Would give 0 stars if it was an option.

Ontdek andere reviews over NO Uniform

1,0
2 mrt 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very little, however the people who have come and gone during my time have been great.

Minpunten

I really would urge all to avoid NO Uniform. Toxic and unpleasant environment with little to no work life balance.

1
1,0
15 jan 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very high salaries and monthly socials and good team members

Minpunten

Toxic CEO, long unhealthy working hours Causing very high staff turnovers

1
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle