Pluspunten
Geen druk om op tijd in te klokken Ze vinden het niet erg om u overuren te geven, dus als u extra geld nodig heeft, zal het hier niet echt een probleem zijn om dit te doen. Ik kan niet zeggen of dit een professional is of niet, maar je kunt hier veel leren, maar als de training en richting goed zijn gedaan, zul je veel sneller leren en een beter gevoel van doel hebben.
Minpunten
Te veel voorvallen waarbij dingen door de kieren glippen. Reactief meer dan proactieve omgeving Je hebt altijd het ongemakkelijke gevoel dat je ooit ontslagen zult worden, afhankelijk van hoe de manager of supervisor zich op een bepaalde dag voelt (Serieus, bipolaire mensen zijn de leiders in dit bedrijf) Het management zal zonder problemen op je neerregenen. onderzoek eerst om te zien of je echt iets hebt verpest of niet. Meestal hebben ze ongelijk en spelen ze gewoon een spelletje met de schuld.Geen groeimogelijkheden, en je blijft achter met een gevoel van onwaardigheid naarmate de dagen verstrijken De omgeving is repressief en benauwend, het is bijna alsof ze willen dat je met je mee wandelt head down Je moet jezelf dom maken om te kunnen omgaan met een overvloedige middelbare schoolmentaliteit binnen de groep. Nepotism Field Techs gaan uit en hebben niet alle onderdelen die ze nodig hebben om een installatie te voltooien. Klanten kunnen je onder de bus gooien als ze een slechte dag hebben gehad, of je nu aardig tegen ze aan de telefoon was of niet. Vuistgevechten tussen medewerkers Ik kan maar doorgaan over de nadelen van dit bedrijf, maar denk aan al het slechte dat er binnen een bedrijf kan gebeuren en het is hier gebeurd.