buitendienst - werkgeversreview Regional Lead bij NPI

1,0
26 mei 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Ik werd per uur betaald en kreeg goede uren

Minpunten

Management is niet georganiseerd, training van medewerkers is slecht

avatar
Reactie van NPI
4y
We stellen uw feedback op prijs en hopen dat u begrijpt dat we er tijdens de COVID-pandemie alles aan hebben gedaan om prioriteit te geven aan uw veiligheid, terwijl we personeel toevoegen (meer dan 50 nieuwe medewerkers in 9 maanden) en het emotionele welzijn van onze medewerkers waarborgen in ongekende tijden . We hebben onlangs ons trainingsprogramma verbeterd. U geeft aan dat u een Regional Lead was (slechts 3 werknemers met die titel), en aangezien uw rol verantwoordelijk is voor het opleiden van de buitendiensttechnici, had u niet genoeg ervaring om de werknemers op te leiden die u aanstuurde? Laat het ons weten, dan werken we aan verbetering.

Ontdek andere reviews over NPI

5,0
13 jul 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Een zeer begripvol bedrijf en een geweldige plek om je vaardigheden naar een hoger niveau te tillen.

Minpunten

Niets negatiefs te zeggen over NPI

4,0
3 okt 2024
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

De beste plek waar ik ooit heb gewerkt voor de omgeving en het team. Er is veel ruimte voor groei als je er echt naar op zoek gaat

Minpunten

Het salaris zou concurrerender kunnen zijn

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle