Geweldige plek saai werk - werkgeversreview Engineer bij NPI

4,0
9 sep 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

De machines die ze bouwen zijn erg interessant

Minpunten

Het werk was te saai voor mij. Tekencorrecties de hele dag door. Geweldige plek alleen niet voor mij

avatar
Reactie van NPI
4y
Ja! NPI is een geweldige plek om te werken! De hele dag tekenen van correcties kan saai worden, vooral voor briljante ingenieurs. We hebben onlangs een geweldige nieuwe Engineering Manager aangenomen die complexere en uitdagendere projecten voor het team heeft geïmplementeerd en tegelijkertijd hun vaardigheden heeft ondersteund om te groeien.

Ontdek andere reviews over NPI

5,0
13 jul 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Een zeer begripvol bedrijf en een geweldige plek om je vaardigheden naar een hoger niveau te tillen.

Minpunten

Niets negatiefs te zeggen over NPI

4,0
3 okt 2024
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

De beste plek waar ik ooit heb gewerkt voor de omgeving en het team. Er is veel ruimte voor groei als je er echt naar op zoek gaat

Minpunten

Het salaris zou concurrerender kunnen zijn

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle