31 mei 2022
Reactie van NPI
4yBedankt voor de feedback. Hopelijk zijn de werknemersenquêtes die u hebt ontvangen nuttig geweest om uw mening en suggesties te delen over hoe we de werknemerservaring kunnen verbeteren. We werken er hard aan om actie te ondernemen op basis van die suggesties en hebben alleen al in 2022 2 loonsverhogingen gegeven, een nieuw PTO-beleid met binnenkort extra vrije tijd (vorige maand aangekondigd in het gemeentehuis), mooie poloshirts voor op het veld, enz. .