1,0
10 mei 2015
Anonieme werknemer
Huidige werknemer, minder dan 1 jaar
Fort Worth, TX
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Sommige mensen die hier werken, zijn geweldig om mee samen te werken.
Minpunten
Afschuwelijk management dat werknemers bevoordeelt boven anderen. Mensen lastig laten vallen op de werkplek. Waardeloos loon zonder vooruitgang. Oude kapotte technologie. Als je gereedschap nodig hebt, moet je lenen bij een andere afdeling. Drama op de middelbare school op het werk. Geen betaald verlof, vakantie of ziektedagen. Nog steeds niets gehoord over de ziektekostenverzekering, niet zeker of het bedrijf het aanbiedt. Vieze werkomgeving.