net begonnen en op zoek naar nieuw werk - werkgeversreview Anonieme werknemer bij NPI

1,0
10 mei 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Sommige mensen die hier werken, zijn geweldig om mee samen te werken.

Minpunten

Afschuwelijk management dat werknemers bevoordeelt boven anderen. Mensen lastig laten vallen op de werkplek. Waardeloos loon zonder vooruitgang. Oude kapotte technologie. Als je gereedschap nodig hebt, moet je lenen bij een andere afdeling. Drama op de middelbare school op het werk. Geen betaald verlof, vakantie of ziektedagen. Nog steeds niets gehoord over de ziektekostenverzekering, niet zeker of het bedrijf het aanbiedt. Vieze werkomgeving.

Ontdek andere reviews over NPI

5,0
13 jul 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Een zeer begripvol bedrijf en een geweldige plek om je vaardigheden naar een hoger niveau te tillen.

Minpunten

Niets negatiefs te zeggen over NPI

4,0
3 okt 2024
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

De beste plek waar ik ooit heb gewerkt voor de omgeving en het team. Er is veel ruimte voor groei als je er echt naar op zoek gaat

Minpunten

Het salaris zou concurrerender kunnen zijn

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle