engineer - werkgeversreview Anonieme werknemer bij NVIDIA

3,0
15 mrt 2013
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

it is ok. Good for new college graduate

Minpunten

if you are not in core team, there would not be many chance

Ontdek andere reviews over NVIDIA

5,0
26 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Get to work with the best in the industry. Pay is good, esp. due to stock appreciation.

Minpunten

The company and the number of employees grew much bigger.

5,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Wonderful place to work, great people, fantastic company, rewarding work. Best of my 35-year career.

Minpunten

Be prepared at onboarding to "drink from the fire hose" :)

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle