Great company - werkgeversreview Summer Intern bij Nasdaq

4,0
9 mei 2016
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Friendly work environment Friendly coworkers Panels with executives Accessible higher management Good compensation

Minpunten

Corporate work culture could be boring Tasks not too challenging Not enough intern bonding activities that's about it

avatar
Reactie van Nasdaq
10y
Thank you for your feedback. At Nasdaq we are committed to creating a best in class University Relations Program. Please feel free to reach out to the UR team and provide feedback. We are open to suggestions.

Ontdek andere reviews over Nasdaq

5,0
19 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

There is unlimited paid time off

Minpunten

The office is pretty small

5,0
15 jun 2026
Anonieme contractwerker
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company culture Great opportunities

Minpunten

There’s not much I can think of, it’s a good place to work especially for entry level

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle