Great learning experience - werkgeversreview Operations bij Nasdaq

5,0
5 apr 2015
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Relatively flat organization. Good learning experience. Friendly and talented people. A Lot of own responsibility and no micromanagement from managers.

Minpunten

The thing I find the most annoying is that the best people isn't rewarded enough for their great work. Salary is not great (Nordic Office).

Ontdek andere reviews over Nasdaq

5,0
19 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

There is unlimited paid time off

Minpunten

The office is pretty small

5,0
15 jun 2026
Anonieme contractwerker
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company culture Great opportunities

Minpunten

There’s not much I can think of, it’s a good place to work especially for entry level

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle